close

拖左成年,終於可以去考車啦!!

係台灣考車,可能比香港簡單好多好多。

因為我練車既地方就係我考車既地方;我練車既車,就係我考試個格。

合格率可以話99。8%呀,唔合格既真係唔好彩。


不過,香港人係台灣考車係需要有居留證先得架,你冇就拜拜。

需要文件如下:
1)居留證有效效期要有1年
2)BODY CHECK
3)證件相 3張


今天,我成功考到車牌啦,OHYEAH!

由於我住新店.我是參加莊敬的駕駛班,我的教練真的好好人。

一洗我傳統觀念,覺得教練都是兇巴巴的,而且教練很愛稱讚人,讓你更大膽去開。

我都是選早上6點20分的課,真的好累!!!!!

練到一半,就是自己在裡面開開開!開到考試那天。

今天,我成功考到車牌啦,OHYEAH!



arrow
arrow

    Sumgino 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()